contact_opnemen_guis

SERVICE & CONTACT

Contact

0184 – 675 666 

(lokaal tarief)

info@guis.nl

 

Postadres

Postbus 158
3360 AD Sliedrecht

Bezoekadres

Brouwerstraat 2

3364 BE Sliedrecht

 

Openingstijden en bereikbaarheid

Wij zijn op maandag t/m vrijdag geopend en bereikbaar van 08:30 tot 17:00.

Geen keuzemenu of lange wachttijd. U krijgt direct de telefoniste aan de lijn. Deze verbindt u door met de juiste medewerker. Indien er geen medewerker beschikbaar is wordt u zo snel mogelijk teruggebeld.

Neem contact met ons op

  • De door u verstrekte gegevens worden verwerkt voor het beantwoorden van uw vraag en het uitvoeren van onze dienstverlening. Uw gegevens worden niet gebruikt voor commerciële doeleinden.

Externe klachtenprocedure

Wij besteden voortdurend grote zorg aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. Als dat zo is horen wij dat graag van u, want klachten over onze dienstverlening nemen wij zéér serieus. Zo kennen wij een interne klachtenprocedure en zijn wij aangesloten bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid).
Wat kunt u doen?
Wanneer u een klacht heeft dan kunt u dat per e-mail of brief aan ons kenbaar maken. Onze gegevens zijn:

Guis & Partners B.V.
Postbus 158
3360 AD Sliedrecht
T 0184-675 666
E info@guis.nl

Wanneer wij uw klacht hebben ontvangen dan ontvangt u van ons binnen 3 werkdagen dagen een schriftelijke bevestiging. Binnen 14 dagen ontvangt u van ons een eerste inhoudelijke reactie.

Kifid
Wij doen er alles aan om de klacht naar tevredenheid op te lossen. Wanneer het niet lukt om tot een gezamenlijke oplossing te komen dan kunt u de klacht voorleggen aan het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). U moet dit doen binnen drie maanden nadat u een definitieve reactie van ons heeft gekregen. Gegevens van het Kifid zijn:

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
T 070-333 89 99
W www.kifid.nl
E-mail: consumenten@kifid.nl

Ook is het mogelijk om met uw klacht naar de burgerrechter te stappen. Wanneer u met uw klacht naar de rechter gaat kunt u niet meer naar het Kifid.

Zie ook de consumenten informatie “Een financiële klacht” van de AFM.