schade melden

SCHADE

MELDEN

Meld uw schade direct via onze app of website.
U kunt uw schade tijdens onze kantoortijden ook telefonisch melden via 0184-675 666 of e-mailen naar info@guis.nl.

Verloop Schadebehandeling

STAP 1 U constateert schade. U meldt uw schade bij ons. Dit kan schriftelijk, telefonisch, via de app of via onderstaand formulier. Een melding via een schadeformulier is in vele gevallen noodzakelijk.

STAP 2 Wij nemen uw schade in behandeling. Aan de hand van uw melding en schadeformulier beoordelen wij de dekking op uw polis. Tevens kijken wij of het inschakelen van een schade-expert noodzakelijk is.

STAP 3 Wij nemen contact met u op om het verdere verloop van de schade door te nemen. Indien van toepassing nemen wij contact op met de tegenpartij om de schade te regelen.

STAP 4 Wanneer alle benodigde informatie compleet is gaan wij over tot afhandeling van de schade. Een eventuele uitkering volgt.

Schade melden

  • (indien van toepassing)
  • Sleep bestanden hierheen of
    Voeg uw schadeformulier, foto's, nota's of andere bestanden toe

Carglass repareert of vervangt uw autoruit waar en wanneer u wilt.
Carglass is 24 uur per dag te bereiken via telefoonnummer 088 – 040 61 23.
U kunt bij Carglass ook online een afspraak maken

 

Voor herstel van ruiten van uw woning adviseren wij Van Leeuwen Glas.
Van Leeuwen Glas is al sinds 1964 jaar specialist op het gebied van glasherstel.
U kunt Van Leeuwen Glas 24 uur per dag bereiken via telefoonnummer 078 – 619 44 99.

 
Heeft u een conflict en heeft u een rechtsbijstandverzekering via ARAG?
Het is dan belangrijk om dit zo snel mogelijk bij ARAG te melden.
U kunt uw zaak online bij ARAG melden.
Ga naar www.arag.nl/zaakmelden om uw zaak online te melden.

 

Tips bij schade

TIP Heeft u een aanrijding gehad? Vul gezamenlijk zo volledig mogelijk het aanrijdingsformulier in.

TIP Neem voordat u overgaat tot herstel altijd contact met ons kantoor op. Wij kunnen u eventueel naar aan samenwerkende hersteller verwijzen.

TIP Neem foto’s van de schade. Dit kan de afhandeling van de schade verspoedigen.

TIP Meldt uw schade altijd zo spoedig mogelijk. Hoe sneller u de schade meldt, hoe sneller wij de schade voor u kunnen afhandelen.

Direct hulp nodig na een ongeval?

Heeft u direct hulp nodig? Raadpleeg onderstaande telefoonnummers voor contact met de juiste Hulpcentrale.

 

Delta Lloyd Auto,- Motor en Caravanverzekering  +31 26 400 23 90

Heeft u schade gereden met uw motorrijtuig en kunt u niet verder rijden? Neem dan contact op met Delta Lloyd Hulpdienst.

Delta Lloyd Reisverzekering  +31 26 400 23 90

Indien u hulp nodig heeft tijdens uw reis, kunt u tevens 24 uur per dag bellen met Delta Lloyd Hulpdienst.

Delta Lloyd Pleziervaartuigenverzekering  + 31 26 400 23 90

Neem contact op met bovenstaand telefoonnummer indien u direct hulp nodig heeft met uw pleziervaartuig.

 

Nationale Nederlanden Autoverzekering +31 88 66 33 333

Heeft u hulp nodig na een ongeval (in het buitenland)? Of heeft u pech in het buitenland en een WA-Casco dekking? Neemt u dan contact op met de Alarmcentrale Motorrijtuigen Buitenland.

Nationale Nederlanden Reisverzekering  +31 70 314 75 75

Heeft u direct hulp nodig in het buitenland tijdens uw reis? De TravelCare Alarmcentrale staat 24 uur per dag, zeven dagen per week voor u klaar.