RegioBank weer de hoogste waardering!

RegioBank krijgt van haar klanten de hoogste rapportcijfers. Dit blijkt uit het jaarlijkse onderzoek van de Consumentenbond onder ruim 12.000 consumenten. Vorig jaar stond de bank ook al bovenaan.

RegioBank kreeg als algemeen cijfer een 9,2. Ook voor service en voor Internet en Mobiel Bankieren heeft RegioBank met een 8,6 het hoogste cijfer. Het onderzoek werd gehouden onder 12.000 klanten. De onderzoeksresultaten zijn gepubliceerd op de website van de Consumentenbond.

“Het is een uitslag om trots op te zijn. Zulke hoge cijfers zijn natuurlijk een prachtig compliment. Dat onze klanten onze service zo hoog waarderen, is voor mij weer een bevestiging dat RegioBank de juiste keuzes maakt.”, aldus adviseur Stefan.

Met ruim 530 vestigingen in dorpen en kleine steden is RegioBank dé bank in de buurt. Een bank, waar mensen persoonlijk geholpen worden door een lokale Zelfstandig Adviseur die ze kent en die weet wat er speelt in de omgeving.

Over RegioBank

Met ruim 530 vestigingen in dorpen en kleine steden is RegioBank de bank in de buurt. Een bank waar mensen geholpen worden door een lokale Zelfstandig Adviseur die ze kent en weet wat er speelt in hun omgeving. RegioBank kiest bewust voor de regio. Zij vindt dat lokale gemeenschappen waardevol zijn voor Nederland. En dat lokale basisvoorzieningen zoals een school, supermarkt en een bank moeten blijven bestaan. Daarom zorgt RegioBank ervoor dat iedereen zijn geldzaken in de buurt kan regelen. En maakt de bank zich sterk voor de leefbaarheid van dorpen. RegioBank maakt deel uit van de Volksbank, net zoals ASN Bank, BLG Wonen en SNS. Vanuit onze gezamenlijke missie om te bankieren met de menselijke maat dragen wij samen bij aan een financieel gezond leven voor iedereen in Nederland. Voor meer informatie: www.regiobank.nl.